Contextele sociale, medicale si economice din ultimii ani si mai ales din anul acesta au impins advertiserii si marketerii sa inteleaga mai rapid si mai bine care sunt retetele de advertising sau performance marketing care ajuta business-urile sa se mentina pe piata si mai ales sa creasca.
Google Ads este unul din instrumentele cu ajutorul caruia majoritatea business-urilor sau brandurilor au reusit sa treaca cu succes prin criza, mentinandu-se performante si profitabile.
Sesiunea se adreseaza proprietarilor de business-uri, marketing si ecommerce managerilor, dar si celor care vor sa isi inceapa un bussiness pe care vor sa il creasca cu ajutorul marketing-ului digital.
Nivelul de know-how pentru aceasta sesiune este unul beginner / intermediate.
Peste 10 ani de experiente acumulate in Digital Marketing, cu focus pe Pay Per Click / Performance Marketing. Tot de 10 ani este parte din WebDigital (Global PPC Agency of the Year 2020) in cadrul competitiei Global Digital Excellence Awards, iar incepand cu anul 2019 a preluat in intregime managementul agentiei WebDigital, agentie care gestioneaza peste 100 clienti cu bugete totale de peste 5 milioane de EUR anual, cu proiecte sunt finaliste in competitii internationale precum Google Premier Partner Awards, European Search Awards, Global Digital Excellence Awards.
WebDigital este Google Premier Partner si Facebook CEE Partner si se ocupa cu promovarea business-urilor pe Google, Facebook, Instagram si Youtube. De asemenea WebDigital este finalista in competitiile internationale Google Premier Partner Awards, European Search Awards si Global Digital Excellence Awards la diferite categorii precum: Global ROI Campaign of the Year, Global Best Small PPC Agency of the Year sau Best Low Budget campaign. Obiectivul WebDigital in toate colaborarile este acela de a maximiza obiectivele partenerilor cu ajutorul tehnicilor de Performance Marketing indiferent ca vorbim de cresterea vânzarilor, optimizarea performantelor sau cresterea vizibilitatii.
Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.
Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.