29 iunie / 30 iunie / 1 iulie 2020 // online
DESPRE EVENIMENT

Reefkig PREZINTA

Secretele gestionarii eficiente a bugetelor pe Google, Facebook, Instagram si Youtube

Impreuna vom explora secretele specialistilor in gestionarea eficienta a bugetelor de media pentru campaniile de promovare pe Google, Facebook, Instagram si Youtube. Vom parcurge concepte esentiale in gestionarea cu succes a unui buget de media prin intermediul Reefkig Budgets, solutie dezvoltate pe baza a 15 ani de experienta in digital marketing, lucrand cu peste 500 de business-uri si avand in grija peste 20.000.000 euro in bugete media.

Sesiunea se adreseaza agentului de publicitate individual care are nevoie de o abordare rapida privind supravegherea investitiei sale de marketing, la toate nivelurile, specialistului in marketing digital care doreste sa fie constient de efortul ce se intampla cu bugetele campaniilor sale, agentiei digitale care are nevoie de o investitie eficienta si eficienta de timp din partea echipei si oricui desfasora campanii de promovare prin Google sau Facebook sau are in adminstrare o parte sau integral bugetul de marketing sau bugetul de media al unui brand.

Nivelul de cunostinte cerut: orice nivel.

CINE PREZINTA?

Vorbitor

Profesionisti din mediul digital ofera continut valoros la Virtual Summit

Ionut Munteanu
DIGITAL MARKETING EVANGELIST & FOUNDER REEFKIG

Este profesor, orator, specialist in digital marketing si antreprenor. A dobandit o experienta de peste 15 ani si peste 20,000 ore de lucru in Digital Marketing, a construit constant sisteme care sa ajute oamenii sa-si valorifice pasiunea. In tot acest timp, a ajutat mai mult de 500 de companii sa isi creasca cifra de afaceri si clientela. A mentorat si contribuit la dezvoltarea a mai mult de 50 tineri profesionisti, indrumandu-i spre o cariera in Digital Marketing. Cu ajutorul programelor online, a seminarelor, workshop-urilor si pe podium ca vorbitor, a atins mii de oameni din toate colturile lumii.

Ce vei afla?

Despre sesiune

Ai la dispozitie un pachet de informatii util, actual si comprimat in 60 de minute, ca o infuzie de know-how cu efect instant

Notiuni esentiale despre bugetul unei afaceri. Cat de important este si de ce totul incepe de la buget.
Cum iti construiesti o perspectiva sanatoasa asupra bugetului media si a bugetul tau de promovare online.
Care sunt etapele concrete in managementul bugetului de media ce trebuie parcurse si avute in vedere.
Indicatori esentiali si secrete ale specialistilor in gestiunea bugetelor de promovare menite sa creasca veniturile si sa asiste in dezvoltarea brandului promovat.

Cine organizeaza?

Reefkig Solutions ofera solutii software de tip SAAS special construite plecând de la nevoile agentiilor digitale, dar care acopera nevoi caracteristice tuturor afacerilor mici si mijlocii aflate in etapa de crestere si dezvoltare. Ecosistemul online Reefkig.com include o suita de trei aplicatii software menite sa creasca productivitatea si sa ofere o coloana vertebrala logica si coerenta organizatiei in care este implementat: Reefkig CRM, Reefkig Tasks si Reefkig Budgets. Acestea pot fi folosite independent sau impreuna, in functie de nevoile organizatiei si vin cu ajutor ofert de catre experti cu experienta in managemnt pentru o integrare cât mai usoara.

Care este conceptul

Back to Business
Virtual Summit

Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.

  • Hosting by Host-Age.ro

Cum te implici?

Parteneriate

Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.