Fie ca lucrezi la client, sau in agentie, e de dorit sa ai repere clare in momentul in care faci o campanie. De multe ori, aceste repere nu sunt clar oferite de catre top-management, pentru ca centrarea pe client e doar un deziderat trecut in mission-statementul pus frumos pe pereti. Astfel, agentiile si departamentele de marketing actioneaza disparat de alte departamente, tocmai pentru ca nu intelege cine este cu adevarat clientul si care sunt motivele pentru care cumpara si ce resorturi psihologice il fac sa cumpere din nou. Asa se ajunge la optimizarea campaniilor tinand cont de costul pe tranzactie, nu costul de achizitie de client. Care duce la nevoia de a amortiza investitia de marketing din prima conversie, fara a tine cont de faptul ca bugetul poate fi mai mare, punand in balanta intreaga valoare a clientului. In aceasta sesiune, voi vorbi despre „ideal customer profile”
Valentin Radu este antreprenor cu peste 20 de ani experienta in cresterea magazinelor online. In prezent, conduce compania Omniconvert, care de 7 ani ofera tehnologie pentru imbunatatirea eficacitatii magazinelor online si ofera servicii pentru o crestere sustenabila. A lucrat de-a lungul timpului cu mai multe companii mari, cum ar fi Orange, eMag, Auchan si AVON. Pe langa partea practica, Valentin este speaker international la diferite conferinte care au ca tema eCommerce-ul, co-autor la mai multe materiale educationale si organizator al webinariilor saptamanale “eCommerce Growth Show”.
Omniconvert este o companie specializata in optimizarea ratei de conversie, folosind tehnologia proprie si o echipa de 30 de specialisti in data analytics, CRO, UX si frontend development. Produsul Omniconvert Explore a primit in primavara calificativul High Performer Spring 2020 pe platforma de review-uri G2.com
Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.
Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.