Stii deja sa setezi campanii Facebook Ads, dar optimizarea lor iti da batai de cap. Nu stii cum sa optimizezi campaniile astfel incat sa atingi KPIi pe care ti i-ai propus, sa obtii cel mai bun ROAS si cel mai mic COCA cu putinta si nu stii care sunt setarile de targetare si placements care iti pot aduce rezultatele dorite. Ne propunem sa te ajutam sa rezolvi parte dintre aceste dileme, oferindu-ti sfaturi concrete din experienta noastra despre ce a functionat si ce nu a functionat pentru noi si despre setarile de care trebuie sa tii cont pentru a obtine leaduri sau vanzari din campaniile tale Facebook Ads.
Sesiunea se adreseaza marketerilor si digital marketerilor care urmaresc sa invete cum sa optimizeze campaniile lor de Facebook Ads pentru a obtine rezultate si ownerilor de business care isi doresc sa invete cum sa urmareasca performanta campaniilor Facebook Ads pe care le ruleaza.
Nivelul de cunostinte cerut: intermediate si advanced
Raluca are o experienta de peste 15 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics. Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.
Anca are 6 ani de experienta in online – inceputa cu content writing si social media pentru zona de publishing si continuata cu retail & e-commerce. Anca i-a adaugat peste formarea de jurnalist si pasiunea pentru cuvinte potrivite la momentul si locul potrivit. Pasiunea pentru digital a crescut cu strategii de social media si continut si pentru publicatii de lifestyle, magazine online si retaileri din zona home & deco din care a ramas cu drag de fashion si design interior. Ca Digital Marketing Manager in echipa MTH Digital, Anca se ocupa de cresterea performantelor in social media, content marketing si PPC.
MTH Digital este departamentul tau de marketing online externalizat, cel care imbina partea de grafica, creatie si copywriting cu partea de performance marketing (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Youtube Ads) si cu zona de customer loyalty marketing (email marketing, content marketing). Desi la o prima vedere pare ca digital marketing-ul este despre tehnologie, cifre si date, noi am realizat ca este la fel de mult despre a fi creativ, a iesi in evidenta si a-ti intelege clientul. Echipa MTH Digital este in permanenta la curent cu cele mai noi trenduri in digital marketing, dar le si testeaza ca sa vada in ce context fiecare dintre ele performeaza cu adevarat. Luam toate invataturile practice, le imbinam cu intelegerea clientului tau si un strop de creativitate si devenim departamentul tau de marketing online externalizat, cel care iti intelege business-ul suficient de bine incat sa produca rezultatele pe care le-ar produse un departament de marketing in-house.
Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.
Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.