29 iunie / 30 iunie / 1 iulie 2020 // online
DESPRE EVENIMENT

Mavericks PREZINTA

Cum identifici publicul tinta in functie de interactiunea cu brandul tau in mediul digital

Dupa stabilirea obiectivelor in straegia de marketing digital, vine identificarea publicurilor tinta. Desi in teorie, stim publicul tinta al produselor si serviciilor, pentru a avea campanii eficiente si cu costuri optimizate, in mediul digital brand-urile trebuie sa isi selecteze cu atentie audienta, fie ca urmaresc cresterea awareness-ului, fie ca isi doresc vanzari imediate.

Sesiunea se adreseaza celor care interactioneaza cu publicurile tinta ale brandului: antreprenori, brand manageri, ecommerce manager dar si specialistilor in domeniu, atat din performance media cat si social media sau email marketing.

Nivelul de cunostinte cerut este cel Intermediate, iar participantii trebuie sa aiba acces la pagina de Facebook/ Instagram sau contul de Google Analytics.

CINE PREZINTA?

Vorbitori

Profesionisti din mediul digital ofera continut valoros la Virtual Summit

Dragos Smeu
General Manager, Mavericks

Are peste 10 ani de experienta in digital, a lucrat in 3 agentii de digital din Romania iar din 2016 a fondat Mavericks, o agentie de performance media si webanalytics. A manageriat in acesti 10 ani peste 3 milioane de euro bugete de promovare pentru +250 de business-uri din Romania din peste 150 de domenii de activitate diferite.

Andra Negru
Head of Performance Media Department, Mavericks

Are peste 3 ani de experienta in performance media si coordonator al departamentului de performance media in Mavericks. Gestioneaza conturi complexe cu campanii de performance in Google Ads, Facebook Ads, Pinterest Ads, Waze Ads sau LinkedIn Ads precum Carturesti, Carrefour, JYSK sau Biodeck

Ce vei afla?

Despre sesiune

Ai la dispozitie un pachet de informatii util, actual si comprimat in 60 de minute, ca o infuzie de know-how cu efect instant

Despre Facebook Insights si cum poti interpreta rapoartele globale de acolo dar mai ales cum te poti raporta la universul publicului tau tinta
Raportul de Audience din Google Analytics de unde poti afla informatii calitative despre publicul tinta care iti viziteaza site-ul
O matrice despre modul in care poti segmenta mai bine buyer persona-urile pentru audientele din Facebook si Display
Setarea de KPIs pentru a monitoriza cat mai exact audienta cea mai buna care ajunge pe site

Cine organizeaza?

Mavericks este o agentie specializata in performance media si webanalytics. Avem o echipa de 13 colegi inimosi dintre care 10 sunt specialisti dedicati si facem campanii heart driven de performance media din septembrie 2016 si am crescut la un portofoliu de peste 50 de clienti precum Carturesti, Mobexpert, Elefant, Carrefour, Ceresit, Alevia, JYSK sau Intersport. Ne mandrim cu o relatie pe termen lung alaturi de clientii nostri alaturi de care crestem sustenabil an de an prin campanii performante si catre care le traducem in termeni cat mai clari cifrele si rezultatele pe care le livram.

Care este conceptul

Back to Business
Virtual Summit

Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.

  • Hosting by Host-Age.ro

Cum te implici?

Parteneriate

Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.