Dupa stabilirea obiectivelor in straegia de marketing digital, vine identificarea publicurilor tinta. Desi in teorie, stim publicul tinta al produselor si serviciilor, pentru a avea campanii eficiente si cu costuri optimizate, in mediul digital brand-urile trebuie sa isi selecteze cu atentie audienta, fie ca urmaresc cresterea awareness-ului, fie ca isi doresc vanzari imediate.
Sesiunea se adreseaza celor care interactioneaza cu publicurile tinta ale brandului: antreprenori, brand manageri, ecommerce manager dar si specialistilor in domeniu, atat din performance media cat si social media sau email marketing.
Nivelul de cunostinte cerut este cel Intermediate, iar participantii trebuie sa aiba acces la pagina de Facebook/ Instagram sau contul de Google Analytics.
Are peste 10 ani de experienta in digital, a lucrat in 3 agentii de digital din Romania iar din 2016 a fondat Mavericks, o agentie de performance media si webanalytics. A manageriat in acesti 10 ani peste 3 milioane de euro bugete de promovare pentru +250 de business-uri din Romania din peste 150 de domenii de activitate diferite.
Are peste 3 ani de experienta in performance media si coordonator al departamentului de performance media in Mavericks. Gestioneaza conturi complexe cu campanii de performance in Google Ads, Facebook Ads, Pinterest Ads, Waze Ads sau LinkedIn Ads precum Carturesti, Carrefour, JYSK sau Biodeck
Mavericks este o agentie specializata in performance media si webanalytics. Avem o echipa de 13 colegi inimosi dintre care 10 sunt specialisti dedicati si facem campanii heart driven de performance media din septembrie 2016 si am crescut la un portofoliu de peste 50 de clienti precum Carturesti, Mobexpert, Elefant, Carrefour, Ceresit, Alevia, JYSK sau Intersport. Ne mandrim cu o relatie pe termen lung alaturi de clientii nostri alaturi de care crestem sustenabil an de an prin campanii performante si catre care le traducem in termeni cat mai clari cifrele si rezultatele pe care le livram.
Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.
Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.