La peste 4 luni de la confirmarea primelor cazuri de coronavirus in Romania, putem spune ca nici un sector economic nu a ramas neafectat de pandemie. Rapid si direct, ca in cazul business-urilor din Turism sau Horeca, ori mai lent si indirect, noul virus a dus la tulburari majore in activitatea comerciala. Desi au putut sa-si continue activitate, magazinele online din Romania au asistat la schimbari masive de prioritati din partea clientilor, nu de putine ori aflandu-se in incapacitatea de a raspunde nevoilor acestora.
La DWF, am fost nevoiti sa operam modificari de strategie in toate cele 150+ campanii SEO pe care le gestionam, din toate domeniile de activitate. Astfel, am reusit sa identificam oportunitati noi de crestere SEO, dar si sa obtinem insight-uri de business, care au ajutat la dimensionarea stocurilor, prioritizarea unor vanzari (de exemplu, prin promotii) sau listarea unor noi game de produse. Tehnologia folosita ne permite sa identificam aceste oportunitati in mod proactiv, inainte ca ele sa devina common knowledge, la care au acces toti jucatorii dintr-un anumit domeniu.
In cele 60 de minute dedicate acestui subiect, vom trece in revista principalele noutati de care trebuie sa tina cont orice magazin online sau brand care doreste o prezenta buna pe Google din punct de vedere SEO, in contextul generat de coronavirus. De asemenea, vom parcurge etape din metodologia SEO DWF pentru identificarea oportunitatilor de optimizare specifice acestei perioade. Covid-19 nu a schimbat algoritmul Google, insa a modificat in mod semnificativ comportamentul utilizatorilor pe web. In acest sens, SEO s-a schimbat.
Sesiunea se adreseaza proprietarilor de magazine online, responsabililor de marketing magazine online, marketing managers pentru brands care nu vand direct online, dar au produse de larg consum. Nivel de cunostinte: beginner / intermediate
SEO enthusiast din 2005, pasionat de identificarea oportunitatilor de optmizare prin agregarea si procesarea unor seturi mari de date SEO. In cadrul DWF, Mihai este implicat in dezvoltarea de strategii SEO pentru branduri precum Carrefour, Mathaus, Catena, Nestle, L'Oreal, Vivre si alte 150+ branduri.
DWF este (probabil) cea mai mare agentie SEO independentă din Europa Centrala si de Est, singura agentie SEO din Romania membra in CEE Digital Alliance. Cu peste 150 de campanii SEO active in portofoliu si o echipa formata din 30 de specialisti SEO, DWF realizeaza si implementeaza strategii SEO complexe pentru Magazine Online, site-uri de tip Lead Generation si Corporate. Cu o abordare proprietara, dezvoltata in cei peste 8 ani de experienta si validata in sute de campanii, DWF reuseste sa livreze rezultate SEO masurabile, previzibile si cu impact real in business.
Un eveniment unic de 3 zile ce aduce in acelasi loc virtual comunitatile de marketing, comunicare, social media si publicitate din Romania, pentru a gasi impreuna solutii care sa asigure continuitatea afacerilor si raspunsuri pentru noile asteptari ale consumatorilor. Un festival online de comunicare, ce include doua zile de conferinte transmise de la JW Marriott si o zi de webinars organizate independent, din locatii diferite.
Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.