Suntem in mijlocul celei mai dramatice schimbari in societate din ultimul secol. Viata noastra, munca noastra si comunicarea noastra s-au schimbat. La fel s-au schimbat asteptarile, sperantele si perspectivele consumatorilor. Alatura-te unei experiente de invatare virtuala din confortul casei tale sau de la birou. Participa la o zi de conferinta care aduce impreuna unele dintre cele mai sclipitoare minti din marketing, pentru a demonstra rolul esential pe care publicitatea, brand management-ul si digitalul il au in recastigarea increderii consumatorilor si in relansarea afacerilor. Afla cum prioritizeaza brandurile strategiile de advertising atat pe termen lung, cat si pe termen scurt, impreuna cu noile tendinte pentru 2020.
Cand veniturile devin nesigure, prima reactie este de a taia costurile pe toate palierele, iar cele de marketing sunt rapid sacrificate. Marketingul reprezinta, insa, o investitie, iar brandurile au de suferit atunci cand ea nu mai este sustinuta. Ce impact are lipsa comunicarii, ce parghii putem folosi pentru a creste eficienta comunicarii, care sunt asteptarile de la branduri in general si pe ce alte zone merita sa ne mai concentram, dincolo de a ramane prezenti in mintea consumatorilor? Learnings din experienta de peste 40 de ani a Kantar in brand guidance, date din BrandZ – cea mai mare baza de date de brand equity la nivel global si Barometrul Covid Kantar din Romania.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiCum dai forma unei reclame in era pandemiei, cand oamenii sunt mai sensibili, mai sceptici si reactioneaza la alti stimuli? Aceasta este una dintre intrebarile pe agenda marilor branduri. Urmariti o prezentare plina cu informatii utile despre marketing cu cap in vremuri de criza.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiLa inceputul anului, definitivam, ca de obicei, planurile pentru campaniile de brand din acest an, pe formula marketing comercial & marketing social. Urmau noi capitole pentru parteneriate importante, incepute anterior, si eram gata de kick-off cu noi proiecte care consolidau directiile deja setate. Impactul s-a produs peste noapte, #staysafe a devenit obiectiv prioritar, comportamentul consumatorilor s-a schimbat, iar viata si business-ul se reaseaza acum intr-o noua ordine. Mastercard a fost insa intotdeauna despre siguranta si simplitatea platilor si despre a conecta oamenii cu experiente priceless, urmand misiunea de a construi un viitor mai bun. Am ramas aproape de ADN-ul nostru si, in prima jumatate a anului, eforturile s-au concentrat in directia solidaritatii. Ce urmeaza? O reconfigurare a business as usual la nivel de comunicare, in stransa legatura cu noua realitate si in relatie directa cu asset-urile existente ale brandului.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiNumeroase branduri de succes lucreaza cu o multime de afliliati pentru a-si creste vanzarile. Multe branduri insa nu cunosc beneficiile acestui canal de marketing si vanzari deopotriva. Acum, cand ne uitam cu atentie la bugetele de marketing si cautam cele mai eficiente solutii, este un foarte bun moment sa ne oprim timp de 20 de minute pentru o prezentare care pune beneficiile marketingului afiliat pe ecranele audientei conferintei.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiPentru multi, Facebook este esenta social media. Nu mai exista altceva pentru ei. Sunt prezenti acolo, isi cheltuie bugetele acolo. Dar ultimii ani ne-au arata cum consumul de social media se schimba. Vorbim de noile media, de streaming, de noi aplicatii care cresc mai repede decat a reusit vreodata Facebook. Prezentarea ne arata cum brand-urile Pepsi si-au adaptat strategia de marketing digital.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiPe masura ce ne intoarcem la normalitate, vom vedea cum unele companii vor prospera, iar altele vor esua. Insa Noua Normalitate ne va aduce tuturor noi reguli de piata si noi provocari in comunicarea cu consumatorul. Vom castiga in fata concurentei daca vom alege mesajele corecte, momentele optime de comunicare si canalele eficiente. Fii parte dintr-o intalnire virtuala fara precedent in Romania. Asista la o serie de prezentari sustinute de practicieni in Relatii Publice si social media, creatori de continut si brand-uri care sunt interesate sa dezvolte si sa consolideze o comunitate puternica. Regandeste oportunitatile de a te conecta cu fanii brand-ului si angajatii si de a sprijini comunitatea din care faci parte, intr-o perioada in care activitatea in social media a explodat, iar consolidarea relatiilor este mai importanta ca oricand.
Printre punctele forte ale Internetului se numara si capacitatea acestuia de a reuni persoane cu interese similare in comunitati online, fie ca este vorba de muzica, jocuri sau decorarea casei. Comunitatile de utilizatori online pot reprezenta un avantaj si pentru companii, multe dintre ele construindu-si comunitati foarte active. In aceasta prezentare, veti afla cum o companie a reusit sa creeze o mare comunitate mobile in randul angajatilor sai, fiind nu doar un model pentru piata locala, cat si pentru cea europeana.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiO comunitate online ofera consumatorilor posibilitatea sa face schimb de idei, sa discute probleme si sa imparataseasca entuziasmul pentru anumite produse. Pentru branduri, comunitatile ajuta companiile sa consolideze relatii cu clientii si sa ii implice in dezvoltarea de produse. Aceasta prezentare ne arata cum un brand a identificat o importanta comunitate si cum a reusit sa interactioneze cu membrii sai.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiInfluencer marketing este un tip de social media marketing care se bazeaza pe sustinerea si mentiunile primite din partea unor persoane ce se bucura de un numar mare de urmaritori in mediul online si de apreciere precum niste mici experti in domeniile lor. Pandemia insa pare sa fi fost un moment de rascruce pentru influenceri si pentru brandurile care colaboreaza cu acestia. O prezentare cu povesti din pandemie si solutii concrete pentru cei care investesc in inlfuencer marketing.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiFaptul ca brandurile au nevoie de o strategie de marketing video nu este chiar o noutate. Ceea ce s-a schimbat in comparatie cu anii trecuti este modul in care materialele video au devenit importante pentru fiecare platforma si aplicatie de socializare si de asemenea pentru brand-uri. KFC este unul dintre brandurile locale care au avut curajul sa faca un pariu mare in zona video a marketingului, inca de acum doi ani. Aceasta prezentare va fi un ghid bun pentru orice brand care are nevoie de o strategie video.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiPeste tot in lume, brandurile isi adapteaza strategiile de social media pentru a-si mentine relevanta in timpul pandemiei. Simtul comunitatii si onestitatea sunt in prezent mai importante in comunicare decat afisarea unei vieti lipsite de griji. In acelasi timp, consumatorii isi reinventeaza stilul de viata, isi adapteaza comportamentul, deprind noi abilitati si isi gasesc adevarate pasiuni si prin intermediul canalelor de socializare. O prezentare care vorbeste deschis despre ce se va schimba si ce nu in comunicarea brandurilor pe platformele sociale.
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiIndustria de publicitate si marketing ar putea intra in cea mai serioasa criza de pana acum. Ar putea fi si cel mai bun moment pentru marketingul digital sa avanseze in planurile de promovare ale companiilor, sa isi demonstreze utilitatea si mai ales sa isi merite pe deplin bugetele. Pentru ca in acest moment colaborarea si schimbul de idei si bune practici sunt vitale, Evensys a creat platforma Marketing United ce reuneste o serie de webminarii sustinute de companii cu activitate recunoscuta in marketing. Invatand unii de la altii, cu perspective diverse, vom gasi noi idei si solutii pentru climatul actual. Primeste raspuns la la toate intrebarile despre social media marketing si online advertising de la unii dintre cei mai experimentati practicieni.
Impreuna vom explora secretele specialistilor in gestionarea eficienta a bugetelor de media pentru campaniile de promovare pe Google, Facebook, Instagram si Youtube. Vom parcurge concepte esentiale in gestionarea cu succes a unui buget de media prin intermediul Reefkig Budgets, solutie dezvoltate pe baza a 15 ani de experienta in digital marketing, lucrand cu peste 500 de business-uri si avand in grija peste 20.000.000 euro in bugete media. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiDupa stabilirea obiectivelor in straegia de marketing digital, vine identificarea publicurilor tinta. Desi in teorie, stim publicul tinta al produselor si serviciilor, pentru a avea campanii eficiente si cu costuri optimizate, in mediul digital brand-urile trebuie sa isi selecteze cu atentie audienta, fie ca urmaresc cresterea awareness-ului, fie ca isi doresc vanzari imediate. Afla detalii
Stii deja sa setezi campanii Facebook Ads, dar optimizarea lor iti da batai de cap. Nu stii cum sa optimizezi campaniile astfel incat sa atingi KPIi pe care ti i-ai propus, sa obtii cel mai bun ROAS si cel mai mic COCA cu putinta si nu stii care sunt setarile de targetare si placements care iti pot aduce rezultatele dorite. Ne propunem sa te ajutam sa rezolvi parte dintre aceste dileme, oferindu-ti sfaturi concrete din experienta noastra despre ce a functionat si ce nu a functionat pentru noi si despre setarile de care trebuie sa tii cont pentru a obtine leaduri sau vanzari din campaniile tale Facebook Ads. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiContextele sociale, medicale si economice din ultimii ani si mai ales din anul acesta au impins advertiserii si marketerii sa inteleaga mai rapid si mai bine care sunt retetele de advertising sau performance marketing care ajuta business-urile sa se mentina pe piata si mai ales sa creasca. Google Ads este unul din instrumentele cu ajutorul caruia majoritatea business-urilor sau brandurilor au reusit sa treaca cu succes prin criza, mentinandu-se performante si profitabile. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiO strategie eficienta de digital ar trebui sa contina musai si o componenta video in 2020. Succesul pe termen lung apartine brandurilor care pot fi top of mind in nisa lor, iar acest lucru se poate obtine eficient prin campanii video bine construite si targetate. In webinar, vom discuta despre cum construim o strategie video si care sunt pasii pentru o implementare de succes. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiIn cele 60 de minute dedicate acestui subiect, vom trece in revista principalele noutati de care trebuie sa tina cont orice magazin online sau brand care doreste o prezenta buna pe Google din punct de vedere SEO, in contextul generat de coronavirus. De asemenea, vom parcurge etape din metodologia SEO DWF pentru identificarea oportunitatilor de optimizare specifice acestei perioade. Covid-19 nu a schimbat algoritmul Google, insa a modificat in mod semnificativ comportamentul utilizatorilor pe web. In acest sens, SEO s-a schimbat. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiIn digital marketing iesi in evidenta daca ai cu ce sa te diferentiezi. Daca din marea de competitori (al carui numar a crescut mult in aceasta perioada), clientii si lead-urile fac toata galagia in locul companiilor pe care le iubesc. Asa ca, in aceasta sesiune iti voi arata un sistem testat, 100% viabil, care te va ajuta sa aduci clientii si potentialii clienti mai aproape de afacerea pe care o reprezinti, in mod automat. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiO prezentare cu informatii utile adaptata provocarilor prezentului. Mai multe detalii in curand. Afla detalii
Vizioneaza pe YouTube inregistrarea prezentariiVirtual Summit prezinta in premiera conceptul evenimentelor „fara atingere”, ce tin cont de normele de distantare sociala si de siguranta a tuturor personaleor implicate, de la staff la vorbitori si parteneri. Conceptul propune vorbitorilor o experienta pe scena apropiata de cea a unei conferinte clasice, gandita insa ca o aparitie live intr-un studio TV.
Virtual Summit aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.